Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
:

Testing for Covid-19

Har du behov for å bli testa for korona, ring 37 93 75 40 (kvardagar kl. 09-12 og 13-14).  Les meir...
A A A

Digital kommunikasjon med innbyggjarar - bruk av kontakt- og reservasjonsregisteret.

Publisert , Oppdatert 13. oktober 2015
Denne artikkelen er over 5 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
logo DIFI

logo DIFI

Stortinget har vedteke lovendringar som inneber at stat og kommune skal gå over til å kommunisere på nett med innbyggjarane. Innan første halvdel av 2016 skal alle statlege forvaltningsorgan kunne sende deg digital post. Som innbyggjar kan du gje beskjed om at du heller ønskjer å få vedtak og andre brev med innhald som er viktig for deg, på papir. Det gjer du ved å reservere deg.

Dersom du aldri har registrert mobilnummeret ditt eller e-postadressa di ved innlogging til ei offentleg teneste på nett via ID-porten, treng du ikkje reservere deg. Då kan ikkje det offentlege varsle deg om viktig post på SMS eller e-post, og må difor sende ut på papir.

Om du tidligare har nytta deg av digitale tenester, men heller vil ha det på papir i framtida, må du altså aktivt reservere deg mot å motta kommunikasjon digitalt.

Reserver deg mot kommunikasjon på nett

 

Direktoratet for forvaltning og IKT

Bilde

logo DIFI
logo DIFI
  • Skjema
  • Tenesteomtale
  • Dokument
  • Lenker