Bestill oppstartsmøte
- Det krevst oppstartsmøte før planarbeidet kan settast i gong.
- Oppstartsmøtet er gebyrbelagt. (Sjå gjeldande gebyrregulativ).
- Skjema for å tinge oppstartsmøte fyllast ut og sendast til kommunen.
- I møtet går ein gjennom dei ulike punkta i denne malen
. Referatet skrivast ved bruk av malen.
- Etter oppstartsmøtet blir det tildelt ein planid som skal nyttast i relevante dokument og kunngjeringar.
Utarbeide og send inn forslag til detaljregulering
- Plankonsulent kunngjer oppstart av planarbeidet i lokalavisa, på kommunen si heimeside og eventuelt på sosiale medier.
- Kunngjøringa skal minimum innehalde kartskisse som viser avgrensning av planområdet og ei kort beskriving av formålet.
- Krev planen konsekvensutgreiing (KU) skal planprogram leggast ut på høyring samtidig.
- Fristen for merknader bør være minst 3 veker, ved KU skal fristen settast til minst 6 veker.
- Plankonsulent skal varsle oppstart av planarbeidet med eiget skriv til rørde offentlige organ, registrerte grunneigarar, festarar og andre rettigheitshavarar, naboar, gjenbuarar og andre interesserte som blir direkte rørd.
- Varselet skal gjere rede for forslaget og konsekvensar for omgivnadane.
- Kart og illustrasjonar skal leggast ved.
- Fristen for merknader bør være minst 3 veker.
- Plankonsulent skal utarbeide planforslag etter Nasjonal produktspesifikasjon for digitale planer
Alle dokument skal sendast inn i filformat PDF, men plankart skal også sendast i filformat SOSI. Gjeldande produktspesifikasjon er 20190401. Plankartet skal teiknast med bruk av lista med feltnam på denne sida, det gjev unike namn på alle arealformål.
Dokumentasjon som krevast:
- Planbeskrivelse med Risiko- og sårbarhetsanalyse
- Reguleringsføresegner
- Digitalt plankart - Krav om utarbeidelse etter Nasjonal produktspesifikasjon for digitale planer. Bruk kommunenavnet og planidi tittelfeltet
- Konsekvensutredning (KU) - sendas inn dersom krav om KU
- Varslingar - kopi av kunngjeringsannonse (datert), samt varslingsbrev og liste over kven som er varsla
- Merknader og uttaler - send inn innkomne merknader og uttaler saman med forslagsstillers kommentarar
- Tilleggsdokumentasjon - nyttas ved behov
- Planforslag sendas til kommunen
Offentleg ettersyn og høyring
- Faktura for gebyr sendas forslagsstillar når plansaka takast opp til politisk behandling fyrste gong.
- Saksbhandsamingsfrist er 12 veker frå komplett forslag er motteke.
- Komplett planforslag leggas frem for plan- og miljøutvalet som gjer vedtak om at forslaget skal leggast ut til offentleg ettersyn.
- Ved mottak av planforslaget blir saka gått gjennom og plankonsulent blir informert om vidare framdrift.
- Kommunen kunngjer vedtak om offentlig ettersyn og høyring i lokalavisa, på kommunens heimeside og ev. i sosiale medier.
- Rørde partar vil også bli varsla i eige skriv.
Merknader og uttaler sendas til kommunen på e-post eller i brev innan 6 veker.
Planvedtak
- Når høyringsfristen er ute sender kommunen innkomne merknader og uttaler til plankonsulent for vurdering og kommentar.
- Merknader og uttaler med kommentarar innarbeidast i planforslaget.
- Plankonsulent sender revidert planforslag til kommunen.
- Planforslaget leggas fram for handsaming i plan- og miljøutvalet.
- Innstillinga sendas over til Kommunestyret som fattar endelig vedtak.
- Plankonsulent og rørde partar informerast om vedtaket i eige skriv frå kommunen.
- I tillegg kunngjeras vedtaket i lokalavisa, på kommunens heimeside og ev. i sosiale medier.